tirsdag 26. juni 2012

Vinneren av grått skjerf med hjortemønster....

Vi hadde i forrige uke en liten Giveaway! Det ble litt sent i går, så vinneren blir ikke annonsert før nå!

Det er med glede jeg kan informere Christina, som noen kanskje kjenner fra interiørbloggen Frognerkroken http://frognerkroken.blogg.no/, at du har vunnet et av mine absolutte favoritter blant de deilige skjerfene til Barfota. Et nydelig, lett og deilig mørkegrått skjerf med cremefarget hjortemønster på. 

Tusen takk til dere som deltok! Skulle ønske dere alle kunne vinne...
Vi har noen igjen i nettbutikken og prisen på skjerfene er jo ikke noe å si på ;) Så det er mulighet for å kjøpe seg et der! Pris kr 198,- + at vi fortsetter med fri frakt på smykker og skjerf!


Christina: Kan du sende postadressen din til e-post: post@villavanilla.no

2 kommentarer:

  1. Har jeg vunnet!? Nå ble jeg glad :) Dette var en fantastisk overraskelse! Tusen takk Mariann ! :) Jeg gleder meg til å bruke det :)

    Jeg skal sende mailen nå.

    Håper du får en super tirsdag, klem fra meg !:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye, Christina :-D Du er heldig :-)

    SvarSlett

Vi elsker å få kommentarer :) Vi leser og koser oss med alle! Tusen takk for ditt bidrag!