onsdag 27. juni 2012

Praktisk bag fra Danmark!

4 kommentarer:

  1. God morgen skjønning.

    ååå så koselig å få en sånn fin melding fra deg. Og ja det er sant det er kjekt å blogge. Skulle begynt med det for leenge siden ja..

    Disse bagene var knallfine. Å som jeg kunne tenkt meg en sånn.
    <vet du, jeg har faktisk aldri i mitt liv bestilt på nett. Så jeg aner ikke hvordan man gjør det. hihi..
    Men jeg kunne tenkt meg en slik bag altså.

    Ha en fin solskinnsdag. Klem Margareth

    SvarSlett
  2. Hei Margareth!

    Så hyggelig å høre at du likte bagene våre :) De er virkelig fine og farger opp et hvert hjem! Jeg har faktisk en selv, som er veldig ofte i bruk:)

    Det er veldig enkelt og greit å handle på nett, og nå har vi også 25% på disse bagene og alt interiør i nettbutikken ut uken!

    Ha en fortsatt fin dag i solen du også :)

    SvarSlett
  3. Skjerfet har kommet :) ! Jeg er så fornøyd :) Tusen takk!

    Og du må unne deg den sjokoladedrømmen en dag, helt fantastisk !

    Håper du har hatt en fin sommerdag, klem fra meg

    SvarSlett
  4. Hei,
    takk for koselig ord inne hos meg :)

    Den bagen var bare elsk i rosa!

    Happy weekend
    -Maia

    SvarSlett

Vi elsker å få kommentarer :) Vi leser og koser oss med alle! Tusen takk for ditt bidrag!