lørdag 2. juni 2012

Hvitt, hvitt, hvitt! Jeg elsker hvitt!!!

Hvit er helt klart yndlingsfargen min nr 1! (Det er vel egentlig ingen farge, men...) I miks med lyse farger som f eks rosa, blå, grønn - det er så rent og vakkert!



(Bildene er lånte! Men jeg likte de så utrolig godt!)


I går kom det en kjempeleveranse med varer til VillaVanilla. Rene julekvelden å pakke opp og se at alt er kommet med - og det er bare sååååå mye fint! 
Var litt skuffet over at de hvite heklede pleddene jeg har bestilt ikke kom med - utsolgt! Men prøver igjen på neste bestilling! Tenkte også at jeg skulle kjøpe et til meg selv. Hvitt heklet pledd i sofaen, det er lekkert det! Og sikkert til stor glede for min lille, nydelige Fabian som dere ser bilde av her:


Pleddet han ligger på her, det skal egentlig ligge pent utover hele puffen. Men han bare må rote det til :-) Søt han! Tilgis alle fantestreker! Også er han hvit (men det er bare en tilfeldighet altså!!!)

Legger inn en ny bestilling på heklepleddet som ikke kom med i denne vareleveringen på neste varebestilling - og  jeg skal selvfølgelig legge ut bilde av det her når jeg får det inn til lageret!

Avslutter med dette fine bildet av hvite peoner. Nydelige blomster som er like fantastiske enten de er hvite, rosa eller mer rødlige. Elsker dem!



Ha en strålende, herlig lørdag alle sammen!



PS! I dag er det sommermarked hos Tulip & Tatamo - Pilestredet 41 A, Oslo! Jeg skal dit! Og til høsten får vi kjoler fra disse flinke jentene for salg i nettbutikken.... Gleder meg!

3 kommentarer:

  1. Hei hei vennen :)

    Er så enig med, hvitt er nydelig..!! Jeg elsker også hvitt :) Og gjerne i kombansjon med noen duse pasteller, og grønne planter :)

    Så fine bilder, man drømmer seg jo helt bort :)

    Også lille Fabian da - han var jo bare helt skjønn <3 Lucy hos oss slipper også unna med en del rampestreker, de er jo bare såå søte :)

    Og peoner ja - de er bare sååå fine :) Nå fikk jeg lyst på å kjøpe enda mer peoner ;)

    Ha en fin dag, vennen, og kos deg masse :) Vi får fortsette med gulvlegging, nå er det gamle gulvet tatt bort og lister også :) Så da er det snart så det nye kan legges :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  2. Nydelige og inspirerende bilder! Ha en fin Søndag! Klemmer til deg!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelige kommentarer :-) Det er så hyggelig å gå inn på bloggen og lese!!!

    SvarSlett

Vi elsker å få kommentarer :) Vi leser og koser oss med alle! Tusen takk for ditt bidrag!