søndag 17. juni 2012

Pallebord

Endelig har pallebordet blitt ferdig og kommet inn i stuen!


Og perfekt med plass til interiørblader under bordet!


Veldig fornøyd altså ;D

Timingen var også god! Bordet ble ferdig til sommerfesten til datteren min :-)


Vi hadde planlagt sommerfest ute på terrassen med grilling og full pakke, men værgudene ville det annerledes. Da feiret vi innendørs! Koselig ble det uansett! På kvelden ble det litt sol og hyggelig ute allikevel, så da ble det hopping på trampolinen og Boksen går. Koselig det ;D

Ønsker dere alle en fin og deilig dag!

5 kommentarer:

  1. Kjempekult bord og koselig blogg:)

    Ha en flott søndag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Hei hei snille vennen :)

    Ååå...såå fint det ble :) Skikkelig stilig! Det fikk jeg lyst på og :)

    Så herlig med den plassen til alle interiørbladene :)

    Så koselig med sommerfest for datteren din - det høres så moro ut :) Og så fint du har pyntet bordet :) Sommerværet lar jo virkelig vente på seg, så da får man bare nyte dagene inne :)

    Vi hadde det kjempekoselig på bursdag på Konnerud i går :) De hadde laget natursti for ungene og de koste seg masse :) En kjempefin dag :) Kommer bilder derfra etterhvert :)

    Ha en kjempefin søndag og kos deg, vennen :)
    Klem og kos Lisa :)

    SvarSlett
  3. Hei Mariann :)

    Først må jeg si: tusen takk for at du undersøkte rundt klokken! Du er snill :)

    Jeg elsket pallebordet, det så ut til å passe perfekt hos deg. Ungleputen fant også sin plass ser jeg. Det gjør meg glad at den blir brukt :).

    Også så koselig det var dekket til sommerfesten :). Håper alle koste seg!

    Jeg fant noen små ting i Sverige, som du kan se på bloggen min. Og derfor skal jeg bestille den såpedispenseren til uken. Jeg gleder meg!

    Så et lite glimt av kommoden din på sommerbilde. Den så veldig fin ut!

    Håper du har hatt en super helg, med masse salg i nettbutikken og ellers mye kos :)

    Ha en fortsatt fin søndagskveld, her skal vi snurre film.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Tusen, tusen takk for det nydelige skjerfet som kom i posten i dag! Har allerede tatt det i bruk!

    Ønsker deg en super sommer!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelige kommentarer. Dere er så utrolig snille og greie alle sammen :-)
    Hilde: Jeg er veldig glad for at skjerfet har kommet frem til deg! Bruk det mye nå da :-) Selv er jeg blitt nesten avhengig av å ha disse deilige skjerfene rundt halsen... Også er de veldige gode å ha over skuldrene når solen har vært litt i det sterkeste laget ;D
    Ønsker dere en fortsatt super mandag!

    Klem fra Mariann

    SvarSlett

Vi elsker å få kommentarer :) Vi leser og koser oss med alle! Tusen takk for ditt bidrag!